10 stycznia 2012

Cześć Czołem!

Witam Was po dłuższej przerwie. Jak minął Wam 10 dzień nowego roku? Mnie dość nudno. Skręciłam swoją kostkę po raz 4 i siedzę w domu i zdycham z nudy. Mam dziś 2 recenzje. Odżywki do włosów, którą od jakiegoś czasu stosuję no i peelingu poleconego przez jedną z Was! Plus dodatkowo małą informacje o mini-dezodorancie jaki sobie sprawiłam.

Zacznijmy od peelingu.
Skusiłam się na ten o zapachu Kiwi. Peeling ma małą buteleczkę, którą można za 5 zł dostać w Naturze. Bałam się, że bardzo szybko go wyczerpię ze względu na to, że ma tak małą buteleczkę, ale nic takiego. Używam go już dłuższy czas co 2 dni w różnych ilościach a z butelki nie zniknęła nawet polowa. Ma bardzo przyjemny zapach a skóra po nim jest bardzo gładka i miła w dotyku. Jedyny minus jaki zauważyłam to to, że czasem ciężko wydobyć z opakowanie produkt, ale przymknę na to oko. 
Podsumowując:
Ocena: 10/10 oczywiście
Gdzie dostaniecie: Natura za niecałe 5 zł

Gorąco polecam!


Kiedy byłam jakiś czas temu w Rossmannie zaopatrzyłam się o małą próbkę odżywki do suchych i zniszczonych włosów za prawdopodobnie 4 zł(zapomniałam niestety ile wydałam na ten produkt :( ). Bardzo rzadko używam tego typu produktów. Dlaczego? Otóż moje włosy są długie i strasznie się przetłuszczają i niestety większość odżywek działała na moje włosy w sposób taki, że musiałam myć je dzień w dzień ponieważ już na następny wieczór od mycia wyglądały paskudnie! Mimo to zdecydowałam się sprawdzić ten produkt. Ku mojemu zdziwieniu jestem zadowolona! Ma bardzo ładny zapach, nie tylko przed zastosowaniem jak i po wysuszeniu włosów. Moje włosy bardzo ładnie wyglądają po umyciu i przez kilka dni mam spokój od ich mycia. Ostatnio znów zakupiłam sobie próbkę, ale w większym opakowaniu(widzicie je na zdjęciu), ale kiedy się skończy zażyczę sobie dużą butelkę produktu chociaż właściwie nie wiem ile kosztuje.

Podsumowanie:
Ocena: również 10/10
Gdzie dostaniecie: Rossmann jednak nie wiem dokładnie ile kosztuje.


Wspominałam również o dezodorancie. Ma on bardzo egzotyczny zapach, który bardzo przypadł mi do gustu . Jakiś czas temu dostałam z tej firmy inny dezodorant w większym opakowaniu, ale służy mi tylko do zamaskowania zapachu papierosów :) Jak zużyję mały dezodorancik nabędę większy! 

1 komentarz:

  1. Fajnie, ze przypadł Ci do gustu ten peeling :) też mam taki problem z moimi włosami niestety szybko się przetłuszczają ;/

    OdpowiedzUsuń