26 grudnia 2011

Zwykłe przywitanie!



Witam! Na sam początek chciałam się tylko przywitać. Nazywam się Monika i mam zaledwie 14lat. Pochodzę z Kielc w województwie Świętokrzyskim. Czego możecie się ode mnie spodziewać? Powiedziałabym wszystkiego. Na blogu znajdziecie recenzje ostatnio obejrzanych filmów, przeczytanych książek, albo testowanych kosmetyków. Mam nadzieje, że spodoba Wam się to w jaki sposób oceniam itd. Mam nadzieje, że pierwsza recenzja pojawi się szybko, może nawet dzisiaj a jak nie to na pewno w tym tygodniu. Jak minęły Wam święta? Dostaliście pewnie górę prezentów! U mnie niestety w tym roku gwiazdka nie była tak łaskawa bo dostałam jedynie od babci trochę pieniędzy, które na pewno dobrze wykorzystam. Do zobaczenia wkrótce!

1 komentarz:

  1. Z niecierpliwością czekam na 1 recenzję <3 i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga, obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń